Přeskočit na obsah

ZP Média přestala pracovat s firmami, které jí hledaly klienty

Praha - Zdravotní pojišťovna Média (ZPM) ukončila spolupráci s externími společnostmi, které jí hledaly pojištěnce. Důvodem jsou negativní zkušenosti s jejich prací a nová obchodní politika. ČTK to  sdělila v tiskovém prohlášení mluvčí pojišťovny Blanka Kramolišová.

Zástupci pojišťovny již dříve přiznali, že se náboráři při získávání pojištěnců ZPM dopouštěli nekalých praktik. Pracovníci externích firem, které pro ZPM nábor dělaly, dávali podepsat přestup lidem, kteří nevěděli, že podpisem mění pojišťovnu. Náboráři prý také hanlivě mluvili o konkurenčních pojišťovnách. Aby pojišťovna podobným případům předešla, zavedla i etický kodex, který takové praktiky zakazuje.

Pojišťovně se podle mluvčí dosavadní způsob náboru klientů neosvědčil. "I když všichni byli patřičně proškoleni, docházelo opakovaně k porušování etického kodexu a tím k poškozování dobrého jména Zdravotní pojišťovny Média," uvedla mluvčí.

Média funguje na českém trhu od letošního března, kdy začala s náborem pojištěnců, do konce června jich získala 25.000 pojištěnců, do konce roku jich chce mít 50.000 a příští rok plánuje 100.000 pojištěnců.

Nová pojišťovna se snaží přilákat lidi zejména na rozšířenou prevenci a on-line informace o poskytnuté zdravotní péči. Pokud si budou pojištěnci přát, mohou dostávat na mobilní telefon například upozornění, že je čas objednat se na prevenci k zubaři, nebo že mají výpadek v platbách zdravotního pojištění. Pojišťovna hodlá v preventivních programech hradit až 9200 korun ročně za dítě a 4900 korun za dospělé.

ČTK

Zdroj: ČTK

Sdílejte článek

Doporučené

Vystavování ePoukazů

17. 12. 2024

Dnešní Poradna přináší přehled o tom, jak funguje ePoukaz, kde ho lze uplatnit a jaké možnosti má lékař při jeho předání pacientovi. Představí mimo…