Přeskočit na obsah

Watson kupuje společnost Actavis a mění název na Actavis

„Dnes spojujeme dvě silné, ziskové a rychle rostoucí společnosti v jednu výjimečnou globální firmu. Vzhledem k včasné přípravě integrace začneme okamžitě maximalizovat mimořádnou finanční a komerční hodnotu této kombinace,“ řekl Paul Bisaro, prezident a CEO společnosti Watson. „Během několika posledních měsíců jsme stanovili a interně komunikovali novou firemní strukturu, která dnešním dnem vstupuje v platnost. Jsem si jist, že všech 17 000 zaměstnanců naší nové společnosti se společně zaměří na bezproblémovou integraci vedoucí k silnému a udržitelnému růstu.“

Akvizice spojuje dvě rostoucí a úspěšné společnosti a značně doplňuje expanzi Watsonu jakožto leadera světového trhu s generiky. Sloučená společnost působí ve více než 60 zemích světa včetně České republiky, kde patří v současné době Actavis dle IMS dat (IMS MAT 09/2012) mezi nejrychleji rostoucí generické společnosti na trhu.

Překvapivou skutečností se stalo oznámení Watson Pharmaceuticals, Inc., že novým jménem sloučené společnosti bude „Actavis“, a to s účinností od roku 2013, kdy bude probíhat celoroční rebranding celé firmy.

„Značka Watson, průkopník americké výroby generik, nikdy nebyla registrována celosvětově. Když jsme v roce 2009 přišli se strategií globální expanze, bylo naprosto jasné, že nemůžeme vytvořit jednotnou firmu s názvem Watson. S naší expanzí do více než 60 zemí světa jsme si uvědomili, kolik výhod s sebou nese používání jednotného názvu naší společnosti pro všechny zúčastněné strany – zákazníky, zaměstnance, instituce a současné i budoucí akcionáře. Zahájili jsme proto rozsáhlý proces přezkumu více než 2 000 možných názvů nové společnosti, během něhož se ukázalo, že ideálního kandidáta již máme – Actavis. Je to značka, kterou lze používat globálně, evokuje tři silná slova: akce, vize a síla, což jsou atributy charakterizující jak Watson, tak Actavis. Adopce značky Actavis na celosvětové úrovni je logické a nákladově efektivní řešení,“ shrnul Bisaro.

Výraznou změnou však projde logo společnosti Actavis, které bude reflektovat historii obou společností – Watson i Actavis. Barva loga – světle zelená – odráží růst a vitalitu, zároveň se tak Actavis hlásí k závazku chovat se jako společnost šetrná k životnímu prostředí. Bližší pohled na logo odhalí tvar písmene „W“ volně přecházející v písmemo „A“, což je možné vyložit jako historický odkaz na dědictví společnosti Watson a přechod na Actavis.

Zdroj: Medical Tribune

Sdílejte článek

Doporučené

Vystavování ePoukazů

17. 12. 2024

Dnešní Poradna přináší přehled o tom, jak funguje ePoukaz, kde ho lze uplatnit a jaké možnosti má lékař při jeho předání pacientovi. Představí mimo…