Přeskočit na obsah

Reklama společnosti Moje ambulance v Olomouci vadí ČLK

Reklamní kampaň společnosti Moje ambulance, kterou se snaží získat pacienty pro svou nedávno otevřenou ordinaci v Olomouci, naráží podle představitelů České lékařské komory (ČLK) na stanovy komory a je neetická. Společnost láká pacienty například v hypermarketu Globus. Zástupci společnosti pochybení odmítají. Informuje o tom Olomoucký deník (Deník).

"Kampaň je v rozporu s etickým kodexem lékařské komory, který jasně říká, že takto se lékař chovat nesmí," řekl Deníku Petr Němeček z vedení ČLK. V kodexu je uvedeno, že se lékař má zdržet reklamy zaměřené na rozšíření klientely, ani si na takovou práci nemá nikoho najímat.

Postup společnosti Moje ambulance se nelíbí ani mnohým praktickým lékařům. "Lidé si tuto akci pletou s řadou jiných reklam a podepisují registrační lístky v hypermarketech i doma, aniž vědí, co činí. Nemyslím si, že by občané nebyli svéprávní k podpisu registračního lístku, ale více lékařů mi tvrdí, že je pacient navštíví s tím, že netušil, co podepisuje a s jakými následky," řekl Deníku lékař Igor Mazoch.

Mluvčí společnosti Moje ambulance Simona Součková odmítla, že by firma kampaní něco porušovala. "Mrzí nás reakce naší přímé konkurence, ale daly se čekat, jelikož lékaři přicházejí o pacienty. Společnost však využívá marketingové postupy, které jsou v oblasti služeb naprosto běžné," reagovala mluvčí. Společnost Moje ambulance nabízí pacientům péči bez čekání až do večerních hodin.

Zdroj: ČTK

Sdílejte článek

Doporučené

Vystavování ePoukazů

17. 12. 2024

Dnešní Poradna přináší přehled o tom, jak funguje ePoukaz, kde ho lze uplatnit a jaké možnosti má lékař při jeho předání pacientovi. Představí mimo…