Digital & Event
www.tribune.cz je dynamický zpravodajský web s letitou tradicí určený pro odborníky ve zdravotnictví (lékaři, zdravotnický personál a jiní odborníci ve zdravotnictví, zdravotnický management, farmaceuti, farmaceutický management).
Více než deset let je spolehlivým zdrojem aktuálních informací o dění v českém zdravotnictví.
Naše vydavatelství s tituly zaměřenými na lékařskou vědu, klinickou medicínu, zdravotnictví a různé sektory v moderní medicíně:
• informuje o širokém portfoliu témat z oblasti vědy a klinické medicíny
• informuje o aktuální problematice organizace, řízení a financování zdravotnictví v ČR i v zahraničí
• realizuje vzdělávací programy a přípravu výukových materiálů pro pracovníky ve zdravotnictví v rámci celoživotního vzdělávání
• připravuje informační webové projekty zahrnující kompletní prezentace společností a produktů, včetně zajištění marketingových materiálů
• realizuje vzdělávací akce pro laickou veřejnost
• připravuje edukační materiály určené pro odborníky ve zdravotnictví a pacienty
Cílíme i na skupinu v rámci ekonomie, advokacie se zaměřením na zdravotnický sektor, farmaceutické společnosti a management.
Cílová skupina www.tribune.cz je především bonitní skupinou A, A+, B, B+ atd.
Event projekty a vzdělávání
Projekty pro podporu celoživotního vzdělávání lékařů, zdravotnického personálu a laické veřejnosti
Společnost MEDICAL TRIBUNE CZ v rámci své činnosti připravuje vzdělávací programy pro lékařské, nelékařské zdravotnické pracovníky a laickou veřejnost, a to na základě aktuální potřeby a poptávky ze strany zdravotnických zařízení, pacientských organizací, zdravotních pojišťoven nebo soukromých společností. Všechny vzdělávací akce pro zdravotnický personál jsou
koncipovány v rámci celoživotního vzdělávání zdravotnických pracovníků všech lékařských i nelékařských profesí v souladu s plněním směrnice Evropského parlamentu a Rady 2005/36/ES čl. 22.
Medical Tribune zajistí a připraví:
• vzdělávací akce na klíč
• vzdělávací akce ve spolupráci s českými odbornými společnostmi, profesními
asociacemi a vzdělávacími institucemi ve zdravotnictví
• videozáznam z pořádaných vzdělávacích akcí a projektů
(na základě požadavku ze strany zadavatele)
• mediální prostor v rámci svého portfolia
• kvalitní lektory a odborné garanty vzdělávacích akcí
• akreditace a certifikáty
Periodicita: | denní |
Rozsah: | neomezený |
Detailní informace včetně cen inzerce naleznete v MediaKitu ke stažení pro jednotlivé tituly:
Medical Tribune, Medical Tribune EN, Medical tribune SK
Ceník pro personální inzerci najdete v samostatném mediakitu řádkové inzerce pro rok 2024.
.
Kontakt na obchodní oddělení jednotlivých titulů naleznete zde.
Technické požadavky na inzertní podklady v Remedia najdete na zde nebo na samostatných webových stránkách Remedia.cz.
Specifikace Medical Tribune
Čtenáři: Soukromí i nemocniční lékaři, všeobecní i specialisté, lékárníci, stomatologové, ostatní zdravotničtí pracovníci, představitelé státní správy a samosprávy atd.
Náklad: 20 000 výtisků
Periodicita: 20 čísel ročně
Rozsah: 24-40 stran
Distribuce: Zasílání na adresy předplatitelů, distribuce na odborných kongresech, konferencích, seminářích a výstavách
Formát: 297×440 mm (novinový formát)
Provedení: barevnost 4/4 CMYK
Technická specifikace inzerce Medical Tribune
Při vytváření dokumentu PDF používejte Acrobat Distiller nebo export z InDesignu v nastavení na maximální kvalitu výstupu, v ideálním případě v nastavení PDF-X/1a. Dokument musí být vycentrován, kompozitní CMYK, nesmějí být použity přímé barvy a dokument musí být včetně pasovacích značek. U inzerátů na spad je třeba přidat 4 mm pro ořez. U dvoustránkových inzerátů je vhodné dodat každou stranu jako samostatný dokument.
EPS, PS
Veškerá písma použitá v dokumentu musejí být buď převedena do křivek nebo sbalena přímo v souboru EPS, resp. PS. Dokument musí být vycentrován, kompozitní CMYK, nesmějí být použity přímé barvy a dokument musí být včetně pasovacích značek. U inzerátů na spad je třeba přidat 4 mm pro ořez. U dvoustránkových inzerátů je vhodné dodat každou stranu jako samostatný dokument.
Texty
Akceptované formáty: holý text (TXT, ASC apod. - např. Poznámkový blok Notepad ve Windows), DOC (pouze pro MS Word až do verze Office 2007), RTF.
Obrázky
Rastrové - TIF, JPG, EPS, PSD - použité rozlišení musí být minimálně 300 dpi pro použití ve velikosti 1 : 1, nastavení CMYK. V případě použitých textů, log apod. by mělo být rozlišení alespoň 500 dpi. Při použití JPG komprese musí být nastavena maximální kvalita.Upozornění: Neakceptujeme obrázky stažené z webu, případně JPG s nízkou kvalitou.
Vektorové - AI, EPS pro PC i Mac - použitá písma musejí být převedena do křivek, případně přibalena k dokumentu (pouze písma pro PC). Použité barvy musejí být v nastavení CMYK.
Zlomové dokumenty
Pouze InDesign do verze CS3. Veškerá použitá písma musejí být přibalena k dokumentu. Veškeré použité obrázky musejí být přibaleny a platí pro ně výše uvedená pravidla.Podklady na filmech nepřijímáme! Inzerent plně ručí za správnost a bezchybnost předaných podkladů i za obsah inzerátu.
Harmonogram Medical Tribune 2024
|
1/24 |
2/24 |
3/24 |
4/24 |
5/24 |
6/24 |
7/24 |
uzávěrka: |
8. 1. |
5. 2. |
4. 3. |
18. 3. |
2. 4. |
15. 4. |
29. 4. |
distribuce: |
16. 1. |
13. 2. |
12. 3. |
26. 3. |
9. 4. |
23. 4. |
7. 5. |
|
|||||||
|
8/24 |
9/24 |
10/24 |
11/24 |
12/24 |
13/24 |
14/24 |
uzávěrka: |
20. 5. |
3. 6. |
17. 6. |
15. 7. |
5. 8. |
2. 9. |
16. 9. |
distribuce: |
28. 5. |
11. 6. |
25. 6. |
23. 7. |
13. 8. |
10. 9. |
24. 9. |
|
|||||||
|
15/24 |
16/24 |
17/24 |
18/24 |
19/24 |
20/24 |
|
uzávěrka: |
30. 9. |
14. 10. |
29. 10. |
11. 11. |
25.11. |
9. 12. |
|
distribuce: |
8. 10. |
22. 10. |
5. 11. |
19. 11. |
3. 12. |
17. 12. |
Specifikace Medicína po promoci
Čtenáři: Všeobecní lékaři, internisté, specialisté různých oborů medicíny
Náklad: 8 000 výtisků
Periodicita: Dvouměsíčník + speciální vydání
Distribuce: Zasílání na adresy předplatitelů, distribuce na odborných kongresech, konferencích, seminářích a výstavách
Formát: 209×286 mm
Provedení: barevnost 4/4 CMYK, vazba V2
Technická specifikace podkladů k inzerci v Medicíně po promoci
Detailní informace včetně cen inzerce naleznete v MediaKitu.
Harmonogram 2024
|
1/2023 |
2/2023 |
3/2023 |
4/2023 |
uzávěrka: |
březen |
červen |
říjen |
prosinec |
distribuce: |
březen |
červen |
říjen |
prosinec |
Specifikace Remedia
Čtenáři: Všeobecní lékaři, specialisté různých lékařských oborů, farmaceuti, studenti
Náklad: 5 000 výtisků
Periodicita: Dvouměsíčník
Distribuce: Adresné zasílání jednotlivým předplatitelům.
Formát: 210 × 297 mm
Provedení: barevnost 4/4 CMYK, vazba V2
Harmonogram 2024
|
č. 1 |
č. 2 |
č. 3 |
č. 4 |
č. 5 |
č. 6 |
distribuce: |
únor |
duben |
červen |
srpen |
říjen |
prosinec |
Pokud chcete zadat inzerci, musíte se přihlásit.