Přeskočit na obsah

CGM HR SOLUTIONS ušetří nemocnicím až třetinu času

Plánování personálního stavu v nemocnicích je složitější než v mnoha jiných oborech. Kromě přesně vymezené kvalifikace zdravotnického personálu a jeho přesného počtu musí být zároveň zajištěn nepřetržitý provoz. Se vším si poradí CGM HR SOLUTIONS, který nabízí řešení všech úloh lidských zdrojů v sektoru zdravotnictví. V rozhovoru přiblížil využití produktu v praxi ředitel divize nemocničních informačních systémů CompuGroup Medical Česká republika Dan Navrátil, MSc., MBA.

 

 

  • Pane Navrátile, máte již nějaký přibližný odhad, kolik času ušetří CGM HR SOLUTIONS při plánování personálních zdrojů?

 

Pro běžnou nemocnici to může být až 30 procent ušetřeného času. Velkou výhodou je, že řešení CGM HR SOLUTIONS se pružně přizpůsobuje změnám legislativy, ale i organizačním změnám v nemocnici.

 

 

  • Pro koho je systém určen?

 

Řešení je učeno pro všechny zaměstnance nemocnice. Lékařům, sestrám i nezdravotnickým profesím umožňuje přímo zaznamenat jejich požadavky na veškeré aktivity vyžadující plánování času. Vedoucím pracovníkům pomáhá rychle vytvořit plán služeb, evidovat odpracované časy, management vyúčtování, zaznamenávat různé tiskové výstupy a připravit reporting. Personalisté s ním mohou spravovat agendy zaměstnanců. Management nemocnice díky CGM HR SOLUTIONS může komplexně řídit lidské zdroje.

 

 

  • CGM HR SOLUTIONS bylo vytvořeno pro různé typy zdravotnických zařízení různých velikostí. V čem toto přizpůsobení spočívá?

 

V závislosti na velikosti a typu zdravotnického zařízení mají uživatelé k dispozici různé moduly. Velké nemocnice využívají kromě standardních modulů i systém na přehledné plánovaní všech dostupných zdrojů. Tedy nejen lidských, ale i využití operačních sálů, speciálních přístrojů, vozidel apod.

 

 

  • S čím CGM HR SOLUTIONS nemocnicím nejvíce pomáhá?

 

Pomoc spočívá v plánování služeb nemocničních zaměstnanců, včetně online kontroly obsazení oddělení, časů služeb, přesčasů a kontroly zákonných požadavků. Uživatelům také zajistí automatizované denní vyúčtování, které přináší přehled o aktuálních saldech, stav kont na základě platového zařazení jednotlivých zaměstnanců, seznamy přesčasů a různé statistiky. Dalšími funkcionalitami jsou podpora manažerských rozhodování při určování potřebného počtu zaměstnanců, úzké propojení s personálním, mzdovým nebo docházkovým systémem a v neposlední řadě pružné přizpůsobení se změnám v legislativě a organizačním změnám daného zdravotnického zařízení.

 

 

  • Jakou největší hodnotu vnímají zpětnou vazbou při tomto řešení zákazníci?

 

Z pozitivních ohlasů zákazníků je zřejmé, že přímí uživatelé vidí hlavní výhody produktu hlavně v úspoře práce, a tím pádem i času. Další významnou výhodou, kterou vnímají hlavně IT pracovníci nemocnic, je jednoduchá integrace na informační systémy třetích stran, například personální, mzdové nebo docházkové systémy. Systém využívají nemocnice v Německu, Rakousku, na Slovensku, u nás jmenujme například Fakultní nemocnici Motol v Praze, kde je v systému zapojeno zhruba 5 000 zaměstnanců.

Zdroj:

Sdílejte článek

Doporučené